wiho!

Skolan var verkligen toppen idag, matte i 40 min sen engelska där vi spelade ett spel som gick ut på läxan som vi fick, sen var det bad och skulle visa livräddning och antar att alla blev godkänd, avslutade badet ,med att bubbla i bubbelpoolen, riktigt skönt och slappt. Däremot blev det stressigt då vi hade en timma på oss att byta om och käka, ni kan ju tönka hur lång tid det tar för mig med mit hår, lite jobbigt faktiskt men man fick duscha så snabbt man kunde sen torka håret så mycket jag kunde hinna, sen sminka och klä på sig gick ju fort.Vi var klara 2 minuter i hel och vi skynda oss ner till sibylla och mött killarna där, några få, tog en tid att å då det var ett par där redan men åt hyfsat fort tycker jag, fick ont i magen tom men såg några andra killar i klassen som kom typ 5 10 över ovh lektionen börja kvart i fast idag hel då vi hade bad och dom insåg att det inte gick. Blev uppringda 20 över och sa attlektionen inte kunde börja för en alla var där så det blev att kasta maten och springa till skolan och hade inte ens en halv kemi lektion men det var ju bara skönt för oss, haha!
Ikväll eller iallafall lite senare blir det upp till stallet och rida Bonny, får se om hon är lite pigg då hon fick vila igår, då det aldrig var ledigt i nån manege. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0