studdy!

Saknar sommaren, snälla ge mig nu!
 
Har suttit och pluggat so till och från, faktiskt gjort 9/20 frågor bara idag, alltså 3 kvar att göra. Känner att jag ändå är långt ifrån klar då jag måste komma ihåg allt, alla årtal alla svar och ja allt.
 
Är inte på så bra humör, faktiskt ingen glädje längre att tävla i helgen då jag har ont i ryggen och vet inte var det kommer ifrån, hata livet just nu, har även ont i rumpan men det bryr jag mig inte så mycket om mer än när jag böjer mig elr sätter mig, haha känner mig helt paj, men min rygg måste bli bra, får se hur den är imorgon....
summer summer summer summer.......

Kommentarer
Postat av: Li

Saknar sommaren också. Ni kanske vet det men det har kommit en ny häst som heter: Rihanna. Tror Juvelin e såld.....men det finns också en annan bra häst som heter: Charlie. Han e nästan bara muskler :) han e riktigt skön att rida för han e mkt pigg,framåt och snäll.

Svar: ja eller hur man vill bara tillbaka, visste inte att det kommit en ny häst, Juvelin vet jag om och Charlie med tro jag, visst är det en skäck? :)
None None

2013-01-25 @ 06:40:08
Postat av: Li

Saknar sommaren också. Ni kanske vet det men det har kommit en ny häst som heter: Rihanna. Tror Juvelin e såld.....men det finns också en annan bra häst som heter: Charlie. Han e nästan bara muskler :) han e riktigt skön att rida för han e mkt pigg,framåt och snäll.

2013-01-25 @ 06:40:23
Postat av: Kattie

Fin sommattjej. längtar jag med

Svar: tack, jaa man vill ha tillbaka värmen, svinkallt ute nu ju....
None None

2013-01-26 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0