städning i högsta grad!

Var i skolan idag, gick väl rätt snabbt, börja med snabb mentorssamling, drog inte upp nå speciellt, sen bild där vi håller på med olika tider i bilden, eftersom vi ska ha prov i det som vi måste klara för att bli godkänd, sen svenska där vi hade Johan (vikarie), lunch jägar biff med potatis och sen språk då vi fick höra att vi skulle ha prov, måndag och sen hade vi matte, tänk att jag att det bara är 2 veckor kvar, sitter ju själv på matten som man måste göra ifall man blir tillsagd, bertils rules you know= boring!
Sista lektionen var Hkk och gjorde chocklad mouse, mitt och sofie´s resultat blev riktigt bra, en av dom bästa fast jag är ju ingen favorit av mörk choklad men det gick mycket bra, några smakade bättre än andra, om jag säger så på ett trevligt sätt
 
Nu är det städning.....

Städning på hög nivå, så jag kilar vidare och fortsätter med städningen, ska försöka hinna klart till glamour, därefter tänkte jag slå på ett nytt avsnitt av The Vampire diaries!

Kommentarer
Postat av: stella och karolina

Var gärna med i vår frågestund :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0