Sista lovdagen! :((

Bara en dag kvar på lovet för mig. Jag börjar på måndag medans alla andra i min kommun har studiedag på måndag. Det är bara Timrå Gymnasium som inte har studiedag, hur kan det komma sig. Fast jag ska inte klaga heller, inte alla som får vara ledig tisdagar och fredagar. Hoppas det blir en lugn start på skolan, känner mig inte så peppad för att börja än. Lovet har gått alldeles för fort, men jag har ändå hunnit med mycket roligt. 
Varit på stallet och ridit nästan varje dag med Felicia, hoppkurs på Näset med syrran, fick rida bästaste Cicci där, fått en massa julklappar, och mycket mer. Kommer inte på allt jag gjort nu, men iaf. Ett halvår kvar till studenten, oj vad tiden går fort! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0