Så roligt! :D

Fick in en kommentar igår som jag tänkte att jag kunde lika gärna göra ett litet inlägg om....
"Vad fin blogg ni har! <3 Vad har ni gjort idag? Några planer inför helgen? Kika gärna in på min blogg! Hoppas du får en bra kväll <3 
Kram!"
 
Det är inget jag riktigt planerat i helgen som att vi ridit nyhästarna men tror dom ska få vila i helgen och ser hur det blir, kanske man ska ta en dag och fotografera litegrann kanske, hitta på något kul och ni får gärna komma med förslag på vad vi ska skriva om här ibland har jag inget i huvudet och det är ju inte så kul för oss som är inne på bloggen, jag tänkte iallafall försöka att lägga ner lite tid och kolla på olika gymnasium och liinjer jag skulle kunna tänka mig att gå, det börjar ju närma sig och troligen mitt sista möte med Sara på fredag om en vecka nudå. Jag måste verkligen kolla lite sånt i helgen och sen måste jag nog ta och fatta ett beslut angående gymnasievalet!
Saknaden är stor, världens finste bäbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0