Ridpass, dressyr

Idag var det min tur att rida Homer, gick ganska bra. Har aldrig varit så många hästar inne samtidigt som Homer och Bonny, så han blev lite spänd och ville göra allt möjligt. Om någon smacka så ökade han och trodde det var han som fick kommandon. Men han är duktig, han går liksom i en form och där går han, sedan när man ska böja då vill han inte riktigt. Bonny gör också framsteg men, hon är mycket svårare. Men jag och fungerar inte riktigt, så vi får se hur det går imorgon om vi kan börja om lite och ge varandra en ny chans. Haha, hästar gillar visst att retas med mig bara för att jag är lite kortare, så ibland kanske det inte är en fördel trots allt. Men man kan ju rida ponny länge! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0