Ridpass, dressyr

Red Linnie idag, gick bra. Hon hade mer energi än förra gången men jag fick bättre kontakt och bättre form förra gången. Hon var iaf duktig i galoppen, hon orkar ju inte riktigt hålla igång och samtidigt jobba. Så red henne fram först för att få henne att hålla igång sedan, när hon kommit igång kunde jag samla upp henne lite mer. Traven var också bra, hon var mycket rörligare idag, dock blev hon inte alltid så låg och rund som jag ville men hon var fortfarande bra. Skritten var bra, hade bättre bjudning och blev rund och låg. Hon är rolig att rida, även fast hon är lite äldre och inte går så mycket avancerade lektioner så har hon en egen vilja och hon är ju faktiskt ett fux sto. Haha, men hon är snäll, älskar att hoppa och kan bli lite piggare, så jag tycker om att få rida henne ibland. 

Kommentarer
Postat av: Ella

Har tre pollar :)
Har du någon egen? :)

Svar: Nej, jag har ingen egen! :)
None None

2013-01-17 @ 22:39:07
URL: http://teametella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0