Perfekt....

Började 8 med engelska, gjorde läxan och sedan i-search som vi håller på med, gick dock inte så bra men vi kör på endå. Sen var det skridskor på idrotten och passade först med tjejerna i klassen sen var jag med och spela lite match, gick bättre idag men inte tillräckligt bra. Efter idrotten var det lunch, ingen gick på maten så jag bestämde mig för att bara äta äpplet som jag hade med mig, men hängde med på Ica bara för att

Sedan var det tyska, fick tillbaka testet/förhöret som vi gjorde igår, blev lite besviken då jag hade ett slarvfel, skrev D istället för T, varför kan man undra, jag har själv inte svaret, fick alltså -1 och var ju bäst i klassen, jag ich en till. Sen gjorde vi någon pratövning två och två, jobbade med Albin och därefter skulle vi byta när vi gjort det och då blev det Julia.

Hål i en timma efter tyskan och var då i gympasalen och spelade basket "21", vann faktiskt och satt väldigt många på raken, så det gick ganska fort också, sen vid 13 så börja vi byta om till elevensval då jag har innebandy som ni säkert redan vet, lite ojämna lag om jag ska vara ärlig så det blev mycket kötta och fick in otroligt många mål för att vara jag, men förlorade med fyra mål så lite surt men några få var kvar och spelade lite längre, fick in Gibbe och Holly i mitt lag eftersom att inga stannade kvar i mitt lag, så vi körde tre mot tre och vilket resultat kan du gissa, vi vann ju solklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0