Dagen

Tänkte att jag berättar lite kort om dagen. Först vare skola, en en lektion på eftermiddagen. Väldigt segt, hade varit bättre om man haft den tidigare, men iaf tio i tre började lektionen och vi hade typ seminarium och vår sista lektion i religionen. Den kursen är nu klar, vilket betyder att nu är jag ledig på tisdagar också! (Y) Jippie, haha det är skönt, kommer liksom ha fyra lektioner i veckan, och det klagar jag inte alls på. 
 
Blev ingen ridning idag då det nästan aldrig i ledigt i någon av manegerna och vi kan inte rida ut på dom då dom inte har några skor än. Vi får hoppas att dom får skor snart, men imorgon har vi planerat att rida dom, sedan blir det vanlig ridlektion på kvällen. Tror dom kommer in i stallet imorgon också, så det blir ju bra. Vet inte riktigt hur länge vi kommer rida dom, men jag hoppas på ett litet tag till. Bonny orkar knappast gå lektioner än, men men. Vi får se hur det blir, nu ska jag ta hand lite om mina andra hästar här på internet (howrse). Haha, har varit medlem i över 800 dagar nu, fattar inte att jag spelat det så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0