21:52

Rubriken är sämst jag vet men idag får den vara det men hade ingen bättre ändå, skolan gick väl rätt bra lite jobbigt när man väl är där och lite förbannad när man får skiten för det man inte gör. Bilden var det teori och ska börja göra något som jag inte fattar elr vet inte vad jag ska säga sen hade vi svenska gick ganska snabbt och sen lunch och tyska efter det. Det var en mardröm hade ju läxa som var till förra veckan men hade den idag? Ska göra samma imorgon få se om det blir någon förbättring elr inte, sen hade vi matte och det är dör skiten kommer fick sätta mig i ett hörn då vi var för högljudda elr vad man ska säga fast egentligen var det svemps och felle som skulle flytta med det blev matildorna istället, vet inte hur länge det blir men vi får väl se det och sen hade vi cod Johan på HK och hade teori där med och avslutade med ett LITET prov på 5 frågor! Det tog en bra och lång tid att lära in sig dom kunde alla utom 1 rätt nöjd men tillslut satt alla dom som en smäck!


Skrev även upp mig på klubbtävlingen till helgen på underbaraste såklart, första tävlingen detta år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0