Söndag var det ja!

Ligger i soffan och ser lite smått på så det ska låta, Inge huvudvärk just nu men dock tycker jag allt låter förjävla högt och syrran ska jämt ha ännu högre, kärlek till systern min!
Aja har inte gjort så himla mycket idag med, vaknade vid 7 och la mig i soffan och väntade in för att kolla på "In Time" med Justin Timberlake och Alex Pettyfer b.la och hade som sagt inge ljud kan man säga, en skruv.
Sen gick jag och la mig i sängen vad jag kan komma ihåg och vaknade sedan vi 16 tiden och va upp en sväng la mig sov och så har det varit så till och från, orkar inte vara uppe hur länge som helst så får se hur det blir med skolan imorgon, vill ju gå eftersom jag kanske har nationella men känner även att jag inte har orken, so i fredags var jag ju halvdöd på och hur ska jag då klara en skoldag från 8-15?


Kan finaste Kupido bli frisk snart, saknar honom!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0