Now

Passar på att blogga lite nu innan jag ska lägga mig och sova. 
Som Matilda skrivit så var vi på biteline med alla ur u-sek. En avslutning tillsammans, riktigt trevligt var det. Så det blev inget stal för mig idag och ingen skola heller då jag är ledig varje fredag. Så jag har varit hemma det mesta av dagen, försökt gjort lite nytta. Men iaf, imorgon kanske vi åker till stallet och kollar på klubbtävlingen, funderar på att efteranmäla mig, men vet inte riktigt. Får ju först se om vi kommer iväg till stallet först och främst. Sedan får vi se om det blir tävlingen eller inte, haha jag kommer bestämma mig in i det sista känner jag. Aja, hoppas vi kommer iväg till stallet, för då lär jag också vilja vara med! :)
 
På söndag årsmöte på stallet, vi får se om vi lyckas få ihop en u-sek, aja, kan nog hända en hel del saker den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0