Mitt i veckan.....

Ganska vanlig skoldag, pratade med Christina på morgonen pch gick sedan upp till Anna istället eftersom det är en mindre engelska grupp fast vi är samma klass, jobbade först med brevet som vi håller på att skriva och sen hade vi 10-15 påståenden som vi skulle prata om 2 och 2 på slutet och vi var ju bara 4 där, gick kanon om jag ska säga vad jag själv tycker och är riktigt nöjd, nöjd över brevet med. Sen hade vi idrott (redskap) inte riktigt min grej, uppvärmde med jägarboll och har aldrig kännt mig så klen/vek och utan ork i kroppen på länge men är förmodligen för jag varit sjuk, var redan slut efter uppvärmningen och så men redskap är inte så jobbigt men mycket att man ska bära sig själv lyfta, känner mig väldigt tveksam då jag inte ha nån ork. Sen hade vi lunch och sen tyska, vikarie idag med och jobbade ungefär som igår, gjorde ett korsord först sen körde vi bingo. Efter det har vi ju hål och då tog vi ett bra gäng och körde "Harlem Shake" i gympa salen och sen hade vi elensval, innebandy och var bara 7 och en skada sig nästan på en gång så var som sagt ingen avbytare, 3 mot 3 och vann med 7-2 och 5 mål gjorde jag själv och är mycket stolt eftersom jag har väldigt dåligt sikte, haha!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg!^^

Svar: tack
None None

2013-02-27 @ 17:36:28
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0