Idag har jag varit duktig

Jag har nämligen haft två ridlektioner idag, ganska roligt faktiskt. 
Eftersom många är sjuk nu, så var den vanliga ridläraren sjuk, också vikarien som skulle ha gruppen så jag fick bli vikarie för vikarien typ. Haha, det gick i alla fall riktigt bra, lite nervöst men kul. Särskilt då eleverna är glad och upskattar det man gör. Och jag vågade faktiskt prata, inför folk, oj oj oj säger jag bara. Jag kan bara jag vill, i skolan säger jag inte mycket, någon gång hade jag en lärare som knappt hade hört mig prata, så jag är ganska tyst av mig på lektion, dels för att jag inte törs prata inför människor typ. Haha, det går ju bra när det är kompisar och andra människor som man känner, men jag hatar att stå inför en klass och prata, en del känner säkert igen sig. 
Men idag var det inte alls svårt att prata när man väl hade sagt de första orden, så det gick bra. Det är ju lite annat också att prata om sådant man kan lite mer, men men. Det var i alla fall kul! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för idag, du var väldigt bra :-) Kan inte vara lätt att ha den typ av grupp du hade först som första gången, men tyckte du lyckades bra med det :-)

Svar: Taack, vad snäll du är! :)Jag hade tur att ni elever var så himla snäll och hjälpsamma, hade aldrig klarat det utan dig, så tack för all hjälp idag! :)
None None

2013-02-28 @ 23:05:40
Postat av: Kattie

Grattis ja precis så kände jag också i skolan och på pelle mickelssons lektioner var jag knäpp tyst.
men så började jag leda simkurser och vattengympa och nu så pratar jag på av bara farten du vet...

Svar: Haha, ja pelles lektioner, fyy dom är inge rolig dom.Ja precis, då kan prata helt utan problem! (Y)
None None

2013-03-04 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0