hoppning dagens ridpass....

Idag var det hoppning på schemat, skulle haft Rick men så blev det ju INTE, men blev man förvånad nej inte det heller utan Maria var sjuk så vi fick ha Kikki, det blev ju bra det. Hoppade en bana på 80-90 med Frasse "Fraxinus", blev riktigt förvånad hur bra han var, har gillat hästen förut fast det inte varit någon stjärna i mina ögon men det gick riktigt bra och nöjd är jag eftersom vi tog oss över och jag satt kvar på hästen för en gångs skull. Det gick väl lite fort efter hindren från början tills man fick till det lilla knepet men det blev ju framsteg, det är ju så kul tycker han och han flyger bara över, är detta hästen jag komma rida nu när Kupido är halt, kanske vi får se vem jag får på fredag, hihi :P
Ja just det, min lilla stjärna har fått hälta, tummen ner för det! :(
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg! Kika gärna in min!^^

2013-02-07 @ 11:29:06
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0