firar veckan med biteline....

Rick 31
Började kvart över 8 och var där 5 över för att jag inte visste vart vi hade prov, skulle ha i sal 35 men en lärare säger sal 13, okej ingen var där men jag gick in, hon läraren skriker gå ut och vänta, inser att vi måste leta rätt på alla i klassen, och längst uppe i sal 35 sitter nästan allihopa förutom jag och 3 till som visste att det bytt, lite arg och less blev dom men vad gör man, iallafall började inte för en klockan var typ 5 i halv när vi fick börja, jag valde novell av de 3 alternativen och fick skriva om en spegel. Sen var jag klar vid 11 tiden och då hade man hål till kvart över 1, spelade kort med några grabbar (gibbe,matte,ossian+viktor) kom tvåa iallafall och matte hade verkligen tur. Åkte till stallet och red, hade både markarbete och skänkelvikning en blandning av allt, fick turen att få rida Rick som jag inte fick i onsdags. Han var laddad, mycket pigg men ändå fin, sprang iväg lite väl mycket på skänkelvikningen på diagonalen men det var inte det största problemet, dem skrittar på fyrkanten då vi håller på med övningen, och är bara ivägen, less på allt det här och sa till den/dem minst fem gånger något frusterad. Sen blev det mycket prat och annat i omklädningsrummet men så duscha jag ju också och åt sedan fruktsallad i caffy, hann inte se nå på träningen idag, så får väl se Olivia rida sin nya häst nästa vecka.
liten bildbomb på mig och Rick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0