20/2-13

Onsdag dag då och en riktigt skön skoldag, först engelska där vi inte gjorde särskilt mycket, lyssna på christina såg nå korta filmer och sen läste vi lite brev, olika slag. Sen var det irdott men det blev det inte för oss tjejer för att vi skulle pröva casting, ingen riktig "sport" skulle jag säga men men. var inte så svårt men var inte så kul heller, behöve bara göra det i 20 min sen fick vi sluta vår "gympa" och sen var det lunch raggmunk, ganska gott faktiskt med bacon och hallonsylt till sedan var vi i gympa salen körde rulla skjut och sn hade man tyska, gick igenom lite grammatik eftersom jag missat våra 2 två lektioner denna vecka hade även läxförhör vilket inte gick så bra. Sedan hade man en timmas hål då jag bara satt och lyssna på lite tjejer som tjafsa inte så roligt men sen var det idh/elevensval och innebandy, lagen blev väl kanske lite ojämna men ska inte klaga eftersom mitt lag vann med typ +24-7 ungefär, inte exakt men ni förstår sen gick man till mormor där mamma och sis var, gjorde inget speciellt. Nu  har jag småstädat lite smått och snart åker jag till stallet och säger hej då till min vän! 
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla
 
ikväll

Kommentarer
Postat av: emma

hej vart har ni gjort designen , sjukt fin ?

Svar: Tack, det var en kompis till mig som gjorde den, hon är riktigt duktig vet inte vart hon gjort den. :)
None None

2013-02-20 @ 16:28:11
Postat av: Angelica Petersson

Jätte fin blogg!
Kolla gärna in min! :)

Svar: tack, klart jag tar en titt :)
None None

2013-02-20 @ 17:37:12
URL: http://dponnybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0