14 februari

Lockade håret imorse klockan sex ungefär han med 5 lockar sen så skulle papap iväg till jobbet och jag var tvungen att åka med om jag inte ville gå, så åkte till skolan lite tidigare än vanligt 10 i 8, började kvart 20 över då vi har syslöjd på morgonen och började jobba med något papper om Lin och sen vävde jag lite på slutet också, kanske blir klar nästa gång, sen var det teknik och där målade vi högtalaren blå, åh sedan fortsatt jag ed labbrapporten och sen hade vi lunch, kyckling och ris med curry och vitlökssås, super gott!
 
saknar sommaren så mycket ;)
 
Efter lunchen var det matte och sen kemi, oh herregud nu tycker jag Timrå ska vinna en match hemma!
hockey ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Fin blogg ni har:)

Svar: tack :)
None None

2013-02-17 @ 12:22:13
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0