Praktik och jobb

Dagarna blandas med både praktik och jobb. Idag hade jag även turen att Sara kom dit och hjälpte mig på praktiken, toppen. Så nu är det pyntat i gula gången, tack vare våran kreativitet. Red Gala idag också och skötte sig bra. Sedan hade jag min lektion och sedan var jag med på några lektioner och fick sedan hoppa in på en ponny som behövdes ridas igenom lite. Så det var kul, Romeo var väldigt fin men det märktes att han tyckte det var jobbigt att jobba. Hoppade lite små hinder då det var hoppning, och det gick bra. Imorgon blir det mycket jobb, också är det träning till kadriljen och julpyntning i stallet, fullt upp! :)
 
Ska försöka ta lite bilder under dagarna så blir det roligare inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0