fredag och det är lov!!!

Började med att vara i skolan en timma, drygt satt bara och lyssna på när några elever samt lärare sjung, hade lika gärnat kunnat tagit jullov igår, iaf så åkte jag upp till stallet vid 14, dagbladet var där men visste inte vad hon skulle fråga? bra, red Prince och det gick riktigt bra, var över en vecka sen jag red han sist men kommer nu rida han över lovet och det ser jag fram emot. Efter vi ridit och var påväg hem såg vi att det var maggan träning och det skule hoppa bana så vi stannade och kolla och blev kvar där hela kvällen, haha se där hur det kan gå. Imorgon är det tävling på ridskolan, sista tävlingen för iår, tråkigt nog kan jag inte vara med på Kupido men funderar ifall jag ska anmäla mig, får se imorgon ;)
My Bonnie Prince
Systrarna knut´s kvällsmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0