snart till stallen

Vaknade lite försent idag så jag missade början av våra bästa år men såg det jag hann och sen halv sov jag i soffan fram till vi halv 11 typ och klädde på mig och åkte och åt på Spisa med Liza med Madicken, åt fläskytterfilé med potatis klyftor? och beasås och sen har jag bara suttit vid datorn och inte gjort något alls, men nu så fort Madicken plockar upp mig åker vi till första stallet och sedan åker vi mot nästa ocg rider nyingarna som inte är så ny längre, eller? Har en liten idé om vad jag ska göra idag med Sky, hoppas han är lika fin och arbetsvillig idag med.
 

Kommentarer
Postat av: sbkagility.blogg.se

Vilken fin design & header! :) Hur fick ni headern rörlig?

Svar: tack, det är en kompis som gjort den åt oss, så ärligt så vet jag inte :)
None None

2013-08-09 @ 17:02:59
URL: http://sbkagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0