My day

 
 
Jobbat som vanligt, och efter första jobbet till det andra. Idag hade jag min ridlekis/nybörjargrupp för första gången, kul. Söta barn som tyckte det var kul, de fick rida i skogen också hade vi lite teori i början och greja på. Roligt, och ganska skönt att det bara kom tre elever, så hoppas vi kommer få det roligt framöver och att barnen tycker det är kul. Efter det så var det dags att rida Griva, och nu börjar allt falla på plats, jag vet nu hur jag ska rida henne och hon blir bättre och bättre. Longerar henne fortfarande, men hon gör inga bus längre, men känns ändå som en bra grej ifall hon skulle vara på tårna någon dag. Hon är lite jobbig i början att rida, men efter galoppen släpper allt, bjudningen, formen, allt faller på plats, helt otroligt. Hon fokuserar helt på att arbeta då, bryr sig inte om något annat än att lyssna på mig, så bra! Imorgon kör vi på igen, också får vi se hur det blir till veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0