klockan ställd halv 9

Som rubriken lyder, ställt klockan på halv 9 och vaknar strax innan så det är rätt bra enligt mig då jag inte alls kliver upp när det är skola, behöver ju ingen väckarklocka, dock blir det ju en helt annan sak när skolan börjar då vill man ju inte kliva upp, nu kliver man upp bara för att se ett pogram eller två, bruka se pll som är strax innan våra bästa år även fast jag sett det då swe ligger före tv, såg även det nya avsnittet igår kväll och det var ett ganska tråkigt avsnitt om jag ska vara ärlig men det är ju en bra serie.
 
Åker ju till stallet och rider Sky som vanligt! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pownieskvaller

Er design är jättefin :)

Svar: tack så mkt :)
None None

2013-08-01 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0