fredag hela veckan...

Vaknade vid 8 och såg PLL och därefter våra bästa år och sedan åkte jag till fagga (fagervik) och såg på lite fotboll, sedan åkte man hem och tog sedan moppen dit igen och såg en till match, 0-0 blev det dåmitt gamla lag spelade, de har vunnit en match och spelat 2 oavgjorda så vet inte riktigt när och vad dem spelar om imorrn men då är det vinna elr försvinna typ. Efter jag sett deras sista match för dagen så åkte jag upp till stallet och red ut på Bonny tillsammans med Lovisa som red Respit, vi skritta och trava lite i skogen sedan gick vi till paddocken och tog lite galopp och sen Red jag Sky och Madicken Griva och det gick rätt så bra faktiskt, måste ha handskar nästa gång bara då jag får skav av tyglarna och med det så är igångsättningen klar och ridskolan börjar på måndag.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0