Back to school.....

 
Var på skolan till 10 över 8 då det stod det på hemsidan, började inte för en halv!, iallafall gick jag in till skrivsalen med Holly och julia som ska gå ekonomi och satt ett bra tag och väntade innan lärarna kom, när alla kommit, lärarna pratade lite och sedan skulle vi gå iväg med våra mentorer klass efter klass och min började NA1 som vi nu är och det består av 11 stycken, 7 tjejer + 4 killar och var i klassrummet och prata träffade andra lärare som vi kommer ha, sedan gick vi på olika stationer där det var små tävlingar, kom 3:a och inge pris fick man, slut diskuterat! Kom hem vid 2 tiden och bytte om åkte direkt till stallet å hjälpte barnen, blev lite väl mycket spring då det stannade en efter en och åt efter kanten av paddocken (hästarna alltså), kom inte hem för en klockan var sex därför inlägget blev så sent...
liten slutsats;
Som sagt så är första skoldagen över och det kan ha varit den längsta men även den bästa dagen hittills på gymnasiet, ja ni läste korrekt, jag har nu börjat på gymnasiet på timrå och kan faktiskt inte tro det själv, tiden har gått så fort, det känns som bara åren flyger förbi och det blir mycket nytt. Ny skola, ny klass, nya lärare, värst av allt nytt schema, går till kvart över 4 mån-ons dock har jag sovmorgon på tisdag och torsdag och slutar då 14-15 på tors och fredag 13 om jag inte minns fel, fullproppat schema typ men som sagt kan det bli ändringar den kommande vecka om det blir  för tajt eller om det har blivit ngn krock. Imorgon börjar vår riktiga skoldag och det är mest genomgångar av kursplan och så men förstår nog om det är lite jobb på det också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0