sweet home

dagen har gått välidgt segt men ändå så fort, började att ha syslöjd och sen teknik, ska disuktera om hur en golfklubba tillverkas och vad som händer och så, sen hade vi lunch, matte därefter och sen kemi, filmade idag på kemin där vi håller på med en film som i princip är klar nu, ska bara redigeras och fixa lite snyggt. Sen eter skolan gick jag till mormor bara för att mamma var där, nyss hemkommen och sitter nu och kollar på klänningar till balen och först och främst men även till avslutningen, vet ni någon bra sida så kommentera gärna eller skriv på kik vetja akmatilda
saknar sommaren, längtar tills den riktigt kommer hit

Kommentarer
Postat av: Fanny

xenia.com.au är bra, jag ska köpa en klänningdärifrån:)

Svar: okej, tack för förslaget :9
None None

2013-04-18 @ 19:46:05
URL: http://ffhstliv.blogg.se
Postat av: Fredrika

Jag har också balpanik! Nellys.com har riktigt många iaf, så tror jag tar någon därifrån

Svar: eller hur känns som veckorna bara rinner iväg och jag har faktiskt kollat lite där men inte hittat nån hittills, men tack ändå :)
None None

2013-04-19 @ 19:16:36
URL: http://fredrikalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0