STUDDY

Sitter och pluggar nu framför datorn och skriver rent, sen blir det stallet och markarbete på schemat, kan dra skolan lite snabbt....
Hade först engelska och hade typ genomgång om nationella som vi ska ha om nån vecka bara, fick kolla på uppsatser vi skrivit och räkna ord, ena nationella provet ska man skriva en uppsats med 250-350 ord så vi räkna ungefär hur många som fick plats på en sida, jag hade runt 180 så det är rätt bra tycker jag, beror ju på hur tätt du skrivet och så men såklart så ska man ju dela upp i stycken. remember that!

Sen hade jag idrott, började med att shuffla och på slutet spelade vi bandy, sen var det tyska och prov idag igen, kör ju det i grupper, jag och erik.....  Sen drog vi igång elevensval tidigare, gick riktigt bra idag, dock lite dålig på byta men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0