SINGSTAR?

Någon som vill utmana mig i SINGSTAR?
rekordet idag? 9573 (singstar)
Nyss sett på en massa pogram, åkte ju och firade kussen (fyllde år i måndags), åkte dit till 4 och kom hem strax till kvart i 8. Vi sjöng singstar b.la och jag briljerade totalt när vi körde duell men även när vi körde i lag, den blåa är jag och detta var mitt rekord för dagen, rätt nöjd!
Måste ju skryta när man kan lixom, men iallfall så kan jag ju inte vara helt tondöv?
 
körde vi även skicka micken och vi är ju så musikaliska i våran släkt måste jag säga, haha.
Aja alltid roligt att slå ett rekord på singstar, är man en singstar så är man. (jag=blå)
Vi åkte hem såg på Mästarnas mästare och extra roligt när man vet vem någon är, min mamma är nämligen släkt med en av deltagarna. Därefter såg jag Partaj och Café bärs, som en vanligt och sen blev det Maria Wern och nu fick jag en tanke om att försöka sova. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0