ojojo

Sent inlägg, var ju i skolan igår blir det ju och hade först so där vi gick igenom ett häfte till ett prov och strök under viktiga delar sen fick vi sluta tidigare därifrån och sen blev det kort den rasten vi fick till nästa lektion som var svenska, fick tillbaka nationella proven vi gjort och läste sedan nått häfte om Selma Lagerlöf. Sen var det lunch, kebab med bröd och musik därefter, pratade om vårshowen bara och jag bestämde mig för "Självklar ska jag stå på scen" sen åkte jag upp till stallet, där jag skulle ha Homer. När de andra kommer med bussen säger Linn som skulle ha Kupido att hon inte får ha honom eftersom att han vart busig i veckan, eller galen tolka det hur du vill, så jag bytte så snäll som jag är och vi jobbade mycket med volter och även lite skänkelvikningar, vilket gick hyfsat. Kupido var lite spänd och så och det tyckte jag även han var i onsdags men hoppas han är mer avslappnad nästa gång.
Sen blev det en uteritt på Columbus, som är världens snällaste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0