longday.se

Då var skoldagen över, vaknade 5 över halv 7 och åkte till skolan vid 7 tiden skrev ut en uppsats och sen väntade jag in nationella som började 8, eller kvart över men sak samma, hade ju samhällskunskap och det var rätt så less men vet att jag hade gjort det bättre om jag visste att det var detta jag skulle plugga till, imorrn har jag ett till ch det är det sista inom so. Hade inte bara NP idag utan vanliga lektioner började 10:40 och hade tyska, läste 2 texer och såg türkisch für anfänger på slutet, lunch kyckling och ris sen so där vi antingen fick jobba med historia eller geografi, valde historia då jag tycker det är lite tråkigare, gjorde halva häftet så är nöjd över dagens insats sen hade vi ett typ test på engelskan, hörförståelse och den var riktigt svår om jag ska vara ärlig men klart man har alla rätt?! 
slappnar nu av ett litet tag och kollar på One tree hill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0