late.....

jag vet att det är lite sent men bättre sent än aldrig, eller hur?
skolan idag var rätt vanlig, hade vikarie på matten, spelade volleyboll på idrotten, vikarie på tyskan, gjorde en stencil på so om Kina och sen avslutade jag skola med en lektion engelska fovk gick nästan hela timmen bort av prat, b.la av nationella som vi har imorgon, såhär se schemat ut....
 
 NATIONELLA I ENGELSKA
  • 55  min hörförståelse
  • 30  min rast
  • 100 min läsförståelse
  • slutar direkt efter vi är klara med proven
Ända positiva är att vi slutar tidigt pga att vi har brist på lärare och lång hål! 
 
här hemma har jag bara legat och sett Pretty little liares och thr following.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0