kortskoldag

fruktsallad in my
Slutade för 40 minuter sen ungefär och har bara haft prov sen 8 imorse, 2 nationella i engelska. 
hörföståelse (55) + läsförståelse (100), hör gick inte så vidare bra, allt gick så himla fort dom bara babbla på och det man hör ska typ inte vara med det är bara skitsnack om man får säga så. Läs kändes mycket bättre, fördelen var väl att man slutade så fort man var klar med läs, hade 100 min på oss och jag var klar bara nån minut innan och det var väl nackdelen att jag jämt är en av de sista som är kvar, gick ut näst sist men kändes helt okej det med, ;) 
Trycker i mig lite fruktsallad och kollar på Pretty Little Liares.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0