Klubbtävlingen

Tävlade Homer i 80cm, och det gick bra, är verkligen jättenöjd! Vii kan inte varandra helt riktigt än men snart så. Han var jätteduktig, lite spändare än första tävlingen. Men han skötte sig super ändå, men kunde inte riktigt koppla bort de andra hästarna. På framhoppningen gick det rätt bra. Han hoppade fint och jag tyckte det kändes bra. Inne på banan var han lite osäker. Inte sådär lugn som första gången och jag vet inte, vi fick inget riktigt flyt. 
Vi fick ett stopp på tvåan, då jag inte riktigt har kontroll på vänster bog och han bröt ut. Hade heller inte det där trycket i han, men sånt händer. Resten av banan gick bättre, sista hindret blev bäst. Haha, närå men han är så duktig, han är hur snäll som helst och det är verkligen kul. Vi lär oss hela tiden och snart så sitter allt på plats, vi får träna och träna helt enkelt. Kan inte vara mer än nöjd över dagen, han är hur bra som helst! :))
 
Bilder från min iphone! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0