it´s my birthday.......

 
kort skoldag var lika bra det, först matte, idrott och nu börjar ute säsongen för idrotten sen avslutade jag med tyska och kollade på "türkisch für anfänger" och sen slutade man, inte klagar man på en sådan dag när man dessutom fyller år......
sweet sixteen♥
Äntligen så ska jag och Kupido få tävla igen, andra starten för den här säsongen och
med sanna ord kan det inte gå sämre än det gick sist, haha :P
 
Middagen håller på att lagas, nyss ätit förrät, (inget att göra med maten) men jag har även bestämt att jag bara ska försöka njuta här hemma av valborg dagen och släkten kommer imorrn och nu blir det dax för vamrrätten strax, dock har man ju ändå några här så är inte forever alone......
Detta ser jag bara utanför mitt fönster och det räcker för mig......
skriver om presenter senare!
Höll på att dö, telefonen dog ett tag då det forsade ut loka när jag öppnade den,
blev ju lite rädd kan jag ju säga med den överlevde, min kära lilla telefon
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Kattie

Fina bilder med maten i förgrunden och en alldeles egen majbrasa i bakgrunden kan de bli bättre. Själv sitter jag ensam och ser TV hör hur det smäller utanför och inte en brasa så långt ögat når.
Familjen ja dom sitter i var sitt rum och gör de dom tycker är bäst. Grattis igen vi kommer på 16 år och 1 dags kalas i morrn.

Svar: haha tack och härligt att ni kommer imorgon ;)
None None

2013-04-30 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0