ingevidare

GUDOMLIGT GOTT!
Kom hem från stallet bara för en stund sen, åt kebabtallrik från sibylla, hur utsökt som helst jag bara älskart!❤
Red Mistrz idag med eller vet inte om jag ska kalla det "rida" eftersom att det inte blev något, börja med att longera honom och han var busig redan då och väldigt pigg, sen när han lugnat ner sig lite så hoppade jag upp, jag gick ett steg men han stanna och börja bocka, så jag hoppade av och gick med han nått varv sen försökte jag igen samma resultat ungefär, han bockar så fort jag hade satt mig i sadeln och inte går han fram för skänkeln heller, svar NEJ
Han är nästan som sagt omöjlig, vi prövade upp till 5-6 gånger och till slut höll han på att ställa sig så det blev inge, utan jag ledde honom och det var det lilla han fick göra idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0