home+r ?

Nu är det dax för fredagsmys......
 
Började med so, svenska och taccobuffe till lunch sedan spelade man kortilikort eller va medhjälpare åt en då man är för bra för att vara med, skoja bara lite smått. Sen hade vi vikarie på musiken, Marlene våran svenska lärare och hon gick ju ifrån lektionen då vi skulle komma på ideér så vi gjorde allt vi inte skulle göra kvart i kom hon tillbaka men iallafall, sen åkte jag upp till stallet, red Homer som ni kanske förstod på rubriken och han var väldigt stark idag tyckte jag och han lyssnade inte på halvhalterna jag tog som han brukar men Ida tyckte han såg lugn så jag måste ändå fått han lite lugn men man kände att man verkligen var tvungen att jobba hela tiden, jobbade mycket med volter och han är lite stelare i höger men han var faktiskt fin ändå men lite väl på eller taggad, syrran tävlar honom imorrn så jag hoppas för hennes bästa att han är lugnare.
Glöm mitt hår som hänger ned mitt i ögat, haha..
 
Sen hade vi u-sek möte  och planerade lite olika saker b.la övernattning
så anmäl er till övernattningen som vi satt upp,
anmälan görs i gulagången,
kom och ha skoj med oss!
 
Stort grattis till grabbarna i min klass som vann uttagningsmatchen till DM idag,
nästa vecka är det vi tjejer som ska vinna och ta oss vidare!
let´s dance sitter jag och halvser på nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0