herregud.....

Dagens outfit
Svarta Jeans Veromoda
Blått Linne Monki
Svart Kavaj H&M
 
Tog mig till skolan av min lilla vän idag då det kändes som den skulle få lite ljus i livet, börjar faktiskt köra ganska sent jag men har inte blivit av då jag åker bil med syrran typ jämt och mamma skjutsar men kändes enklare och ta moppen. Syslöjd var dagens första lektion och fyllde i 2 papper om silke och konstfibrer vilket tog drygt hela lektionen då de pratas mer än vad det jobbas och sen är man ju trött på morgonen och har inte vaknat riktigt, sen hade vi teknik och håller på med ett projekt att ta reda på någon sak och sedan ha en muntlig redovisning från hur de tillverkas till hur de återvinns eller görs nya.
Sedan hade vi lunch och det var kycklingfilé, currysås med ris och idag hade vi tur, vi fick mat, dock fick vi inte äta oss mätta och det är det nog många som inte var, fick bara ta en då skolan inte beställer tillräckligt så några elever blir utan, de får äta torrt ris och sås, jag lider med dom!
Det är inte bara det, nu kanske vi inte får mat på skolan alls men det är inte säkert men ändå,
herregud är dom nå snål eller, tur att man slutar där snart......
 
Sedan hade vi matte och kemi, jobba med nationella på matten och labba på kemin med sandra och sofie, slutade 5 över halv 2 eftersom vi jobba in rasten, åkte sedan ner till mormor och sen hem vid strax innan 6 tiden & kollade på glamour och vid 7 tiden åt vid thaimat, delade två rätter med syrran.....
 


Kommentarer
Postat av: elin

Vad söt bild på dig vännen!

Svar: tack så mycket :)
None None

2013-04-25 @ 20:24:56
URL: http://wahhlgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0