godnatt sömntutor

Det kanske börjar bli dax att lägga sig, är faktiskt inte så trött men har varit en lång dag, började med nationella vilket gick super enligt mig, är riktigt nöjd! :D
Sedan har jag bara haft tyska, sen hade vi ju elevensval också men det räknar jag inte som en lektion riktigt fast kanske det är de, tycker det är riktigt kul att spela innebandy dock är jag inte proffs ännu, men mål gör jag ju iallfall och det räknas ju i resultatet så helt värdelös är jag inte. Red ju Kupido som jag sa och det var härligt att få hoppa med honom igen, kanske inte blev så jätte högt men det ska bli roligt!

Kupidos röttna sadel kan nu fara åt helvete, den är trasig på så många sätt, haha
Nu har han äntligen fått en ny och tillsammans invigde vi den genom att hoppa, super och riktigt skön sadel önskar dock att den var svart men det får väl fixas. ;)
Det här är den nya, nu på fredag hoppas jag att turen är på min sida att jag får rida
Kalle kupp och kanske t.om knoppa honom eftersom jag har den tiden!
Bastade ju när jag kom hem från stallet och kan inget säga att det är....
 
världens härligaste grej att göra efter en träning, i love it!
Nää nu ska jag sova, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0