Fullt igång

Don´t waste your life trying to impress other people. Do what you love, love what you do

Skolan är redan fullt igång, började skolan med ett prov i bild, svårare än ni tror, handlar om olika ismer och bilder, aaa svårt var det pch såklart var man kvar sist..... Sen hade jag svenska där gjorde jag ärlig talat ingenting, utan satt och prata. Den var det lunch och skulle ha varit köttfärslimpa men det var pytt tydligen, varför vet jag inte men jag gick ändå inte upp eftersom de inte var någon som ville gå, därefter hade jag ett till prov men inte vilket som helst itan nationella och såklart utan förvarning eller något, det var hörförståelse i tyska och det är riktigt svårt då det snackar så himla fort och man får bara höra det EN gång, det är väldigt synd men det ska inte alltid vara lätt i livet. Sen hade jag matte och där hade vi vikarie så vi spelade ett mattespel. Sen sista lektionen hade vi HK och teori eller film en halvtimma sen diskutera vi om idealkroppen och att det är insidan som räknas, nästa gång fortsätter vi. Oklart om det blir ridning för mig idag! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0