Första april

Varken blivit lurad eller lurat någon idag, konstigt för att vara jag, men fortfarande tre timmar kvar så vem vet. 
Imorgon blir det stallet och rida, det blir kul tror jag. Ponnyn kommer vara väldigt pigg tror jag, men det blir kul att få rida då det är teorilektion på onsdag, så då är det tur att man har en lite häst på sidan om. 
 
Idag har jag bara varit hemma, vi bjöd hit morfar på middag, sedan har jag sett på film, suttit vid datorn och bara tagit det lugnt, ganska skönt faktiskt. Blir stallet hela veckan också fyller jag faktiskt år mot slutet av lovet, nämligen på lördag. Känns verkligen inte som att jag ska fylla 19, men så är det. Så jag hoppas jag får något roligt när jag fyller år, en häst till exempel, haha man kan ju alltid hoppas att kanske mamma eller pappa läser det här. Men det verkar inte som att det blir en häst, har önskat mig det i snart 19 år, så varför skulle man få det nu. Men hoppas ska jag aldrig sluta göra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0