Ett kort ridpass på Columbus

Suddig bild? Ja vet! :)
 
Stallet hela dagen idag, för att kolla på hoppträningar och syrran som red, och då har man ibland tur, lille Columbus som inte riktigt är igång än, han fick jag rida. Skrittade och travade, lite lätt sådär. Han var stel och jag vet inte, det kändes inte som samma häst som jag red igång för någon vecka sedan. Inte alls lika lugn och avlappnad och så, idag var han spänd och liksom jag vet inte, kanske är det för att han stått jag vet inte, men imorgon ska syrran rida honom så får se vad hon tycker. Men han är för snäll iallafall. Ridskolan har verkligen tur som har honom, coolare häst finns inte. Nu hoppas vi att han blir bra och får börja galoppa snart. 
Det var kul att se hoppträningarna, men helst skulle man vilja vara med själv och få hoppa lite. Haha, men ska tävla Homer på en klubbis snart, så då får jag hoppa lite. 
 
Imorogn ska jag rida Andy, tror vi tar en sväng i skogen först och sedan går in i något av ridhusen och jobbar lite där. Vi får se hur det blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0