En presentation om mig

Ja, Madicken heter jag, en glad och sprallig tjej född våren 1994. Älskar att busa och gillar inte alls att sitta still. Jag går sista året på Timrå Gymnasium där jag läser inrikting natur och har speciall idrott (ridning). Tar alltså studenten ganska snart och vet inte riktigt vad jag ska göra efter den. Jag är ingen person som tar plats, inte i skolan iaf, där drar jag mig ofta undan och säger inte alls mycket, jag är ganska blyg av mig och gillar inte att göra fel. 
Nog om de, jag är en tjej som tillbringar den mesta av min tid i stallet på ridskolan där jag rider. Där har jag också många utav mina vänner (både hästar och människor). Jag har ridit i 11 år nu, och det jag gillar bäst är hoppning eller bara busa ute i skogen. Jag rider en gång i veckan på ridskola också en gång utöver det genom skolan (ridgymnasiet). Sedan ibland om man har tur så får jag rida igång hästar som haft skada eller typ nya hästar. Som nu på lovet, då jag fick rida lille Andy då han skulle få lite träning då han varit jättepigg på lektionerna. Så jag är så ofta jag kan i stallet och rider då jag helt enklet haft tur och fått en häst lite extra. 
Jag är också en vinnarskalle, jag älskar att vinna och är ingen som ger mig i första hand. Jag ger mig inte tills jag har vunnit, ibland kan jag förlora men inte alls ofta. 
 
 
 
Haha, det var lite om mig det. Ska berätta lite om Donald också, våran tid osv. Sedan lite om Homer och framtiden med han kanske, vi får se helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0