Andy och Donald

Red först Andy, han var faktiskt riktigt lugn idag, inte alls lika spänd och pigg som de andra dagarna. Så det kändes väldigt bra idag, galoppen gick också mycket mycket bättre. Han sprang inte alls ifrån mig utan galopperade i lugn fart och jag kunde balansera upp han lite mer. Kul när man märker skillnad. Så han var fin, avslappnad och fin i alla gångarter, flyttade även undan skänkeln lite vilket gick rätt bra. Sedan dags för nästa ponny Donald, skulle bara rida han lite snabbt då han hade varit busig och skulle gå lektion så han skulle jag galoppera lite på. Han var fin, han hade liksom det där trycket man vill ha i honom, så jag tyckte han var jättebra, busade inget alls utan han var väldigt fin i alla gångarterna. Men som sagt så känner han när någon större rider honom och blir då oftast latare och hittar inte på några bus direkt, vilket han kan göra med de lite mindre barnen, han tycker det är superkul att busa så ett litet glädjesprång kan han allt bjuda på. Men han var fin och jag hoppas han skötte sig på lektionen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0