Vad ska man säga...

 
 
Har ont i huvudet eller inte längre, nu har jag bara ont i käften, när jag pratar och så men vad ska jag göra, försöker just nu inte prata och ska snart lägga mig, hoppas det inte blir värre bara, har faktiskt inte blivit nån bula eller så, men lite svälld är jag ju men man får hoppas att det går ner till imrorgon vilket jag tror nästan det gör.
Men inget att klaga, är man med i leken får man leken tåla eller hur är det, lite slag måste man ju ta men hade inte tänkt en klubba rakt i facet precis men åt andra sidan är det ju inget jag kan göra, iallafall så har det varit en jätte rolig dag på skolan, speciellt idrotten och elevensval förutom slaget.
Skött lite hästar köpt lotter och sen har man ju varit och firat morfar som fyllde år idag eller firat och firat, har ätit middag där, ska kanske dit och fira han på lördag, fast vet inte hur det blir, det är ju tävling på morgonen och det är jag super taggad till!

Imorrn har man sovmorgon till 9, fast inga riktigt roliga lektioner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0