Grymt bra serie "Portkod1321"

Portkod1321, en ruskigt bra serie som jag är fast i,

jag rekomenderar att alla ska titta på den om ni inte redan gör det,

(länk finns här nere)

man bara längtar tills nästa avsnitt kommer ut!!


En webbexklusiv serie i tio avsnitt om vänskap, kärlek och självrespekt.
Dock är avsnitten bara 10min och jag var redan fast efter första avsnittet..

Jag rekomenderar att alla ska trycka in här för att se den fösra delen,

http://www.svtplay.se/video/355361/del-1-plastsystrar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar Serien jag med! Dock så är det synd att avsnitten är så korta de skulle ha vart längre avsnitt och de kanske kommer en uppföljare får man hoppas på:)

Svar: Ja håller med dig om att dom är för korta och jag hoppas defenitivt att det kommer en uppföljare :)
None None

2012-10-29 @ 12:26:02
Postat av: bella

den är gryymt bra asså.. kan inte låta bli att kolla på den ;)

Svar: eller hur :D
None None

2012-11-02 @ 16:04:53
URL: http://bellamirelle.devote.se
Postat av: Florentina

Jag älskat Portkod 13 21 så mycket tycker att det borde vara mer än tio avsnitt Hannes och Knutte är heta Hannes passar med Agnes Steph med Knutte. Vill inte att det ska ta slut

Svar: nää håller med, serien är den grymmaste.... :D
None None

2012-11-11 @ 16:49:22
Postat av: Florentina

Jag älskar Portkod 13 21 så mycket tycker att det borde vara mer än tio avsnitt Hannes och Knutte är heta Hannes passar med Agnes Steph med Knutte. Vill inte att det ska ta slut

2012-11-11 @ 16:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0