Sova bör man annars dör man....

Hade ingen bra film på G, så det blev Beck efter solsidan och Hedenius hörna, och det gick väl det med, men som sagt inte så roligt så man redan sett filmen tidigare, ett x antal gånger, imorrn/idag blir det ridning på stallet, det blir Madicken som förmodligen blir slav som jag rider 2 gånger imorgon och det är en grupp emellan och dom har teori, härligt, vet att jag kommer få Kupido i en grupp men sen har jag ingen aning, kanske Bella vem vet. Skulle faktiskt vara lite roligt, då jag tycker om henne faktiskt men visst är det inte någon lysande stjärna i mina ögon, de vet alla vem som är det!
Men hon är underbar på ett sätt, sitt eget lixom och jag gillar det. :)

Bjuder på en bild på både Kupido och Bella K.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0