Provet är över, tagga nytt imorrn...

Ja, då har man kommit hem från skolan, avslutade dagen med ett fysik prov som var riktigt svårt kan jag säga, var ju lixom i Ullared då dom gick igenom det, det var ju också en labb plus att de skrev en laborationsrapport om labben också, själv gjorde jag en annan när jag kom hem så kände att jag inte kunde ett skit men har ju läst boken och hoppas det täcker, prover hade 2 frågor + abc och inte så kul då det andra i klassen fått veta vad frågorna var? :0 här har jag suttit och pluggat hela kapitlen i boken och sen var det 2 frågor med abc, kul?!
Aja har ju inte bara haft fysik prov idag, såg klart på "Hämden" på bilden och den var väl hyfsad att se, Mikael Persbrandt är med ifall du ville veta, innan hade jag bara musik och där körde vi någon sång grej vi brukar köra innan lov och sånt.
Hade även någon information om praon idag med Sara. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0