Jubileumsdagen är över

Spotlight är den prickiga! :))
 
 
Elf :)
 
Åkte till stallet vid nio, hämtade in Spotlight som jag skulle rida på kadriljen, haha något sur var han. Vi red vid tio och red igenom programmet två tre gånger, sedan tog vi in hästarna och åt pizza. Efter vi ätit fixade vi till loppisen och sedan knoppade vi hästarna. Klockan tickade på och snart var det dags att rida fram, Spotlight var väl okej, lite stel men han är snäll att rida. Hade lite svårt att sitta ned då han blir studsig särskilt när han blir spänd. Någon gång efter ett startade showen, och kadriljen var första numret med häst, så då red vi. Spotlight var duktig, gjorde inget speciellt så är nöjd. Efter kadriljen så var det bara att hoppa i en hästdräkt och göra lite show. Sedan efter det var det några nummer och efter det så var det spegelritt med låssas hästarna och sedan gymhkana på Elf. Haha gick ju bra, jag och syrran var ett lag. Blev lite knas, så jag typ gasade på Elf och han bara flög iväg så när jag skulle bromsa så höll jag på att åka av, haha. Som tur var satt jag kvar och ja vi vann inte men kul var det. 
En lyckad show blev det.
Efter showen var det barn och vuxenridning så alla fick prova på, det var även massa andra aktiviteter, så jag tror att dagen blev lyckad. 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så söta bilder :D

Svar: hihi, taack! :D
None None

2012-10-21 @ 19:12:26
URL: http://sydryttarna.blogg.se
Postat av: sandra

Den andra bilden är super fin!

Svar: tack :))
None None

2012-10-21 @ 21:30:37
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0