Det är slut på rubriker för min del...

Började med att ha mattelektion, det var inte många där inte, totalt 10st och 4 satt i ett grupprum, det var endast tjejer + gibbe men han kan man säga är en tjej, haha :P Sen så var det sprutdax för oss, andra sprutan och det gick jätte bra, dom gör inte ont precis och jag har inte även fått några utslag eller vad man ska säga, armen är som gått som vanlig och sen fick man sitta stilla i en kvart, väldigt dryg men vi fick verkligen inte gå. Sen var det engelska och där hade vi typ hörförståelse först och sen slutade vi i princip, väldigt kort lektion då jag tror hon skulle iväg någon stans, sen var det idrott, handboll idag igen, kan ju inget mer än att säga sanningen, vi ägde ut det andra laget, dock körde vi tjejer mot tjejer och killar mot killar, och la ihop resultaten med killarna, vi tjejer fixade målen i färgade, alltså mitt lag och killarna elr killen gjorde målen för dom andra men som sagt vi vann ju. Sen var det lunch inget mer med saken, sen hk och där var det teori om försäkringar inte speciellt kul men tidigare fick vi ju sluta iallafall, och det var tvksamt om det skulle vara idh men det blev det tillslut som tur va. Hade innebandy fast det var ju ingen nyhet och där var det lite roligt för mitt lag (grön som jag var) vi ledde typ med 12-2 och sedan bytte jag då dom andra inte hade någon avbytare och det slutade då med att bollen bara rullande in och vi vann med 15-16, riktigt starkt jobbat där också, faktiskt samma tjejer som jag var med på handbollen + nellie som inte går i min klass. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0