Äntligen......

Då var det dags, har nu väntat i 6 hela dagar 23 timmar och 59 minuter och om 1 minut så är det dax, äntligen!! Det är dags för det fjärde avsnittet av Portkod1321, serien jag verkligen älskar det måste vara det rätta ordet, den är grymmaste av alla serier jag sett. Jag hoppas verkligen det kommer en uppföljare av den annars vet jag inte vad jag gör, det är ett måste. Har ni inte sett serien så bör ni nog göra det, annars komma ni missa den bästa serien som gjorts, det som är lite dåligt är att det bara är 10 avsnitt och så korta, det tar slut för fort men man kan ju hoppas det kommer fler avsnitt som man får hålla utkik på.
Gilla deras sida på facebook, https://www.facebook.com/Portkod1321?fref=ts
Hare bra för nu sitter jag taggad tills det fjärde dyker upp!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0